Search Site

Uitgebreid zoeken
Chat met ons

Veelgestelde Vragen

Alle vragen die wij regelmatig ontvangen van onze klanten komen aan bod op deze pagina. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!


- Wat is het BTW tarief van het product dat ik wil bestellen?

Voor de meeste voedselproducten geldt een tarief van 6%. Op zaken als logo-, handling- en verzendkosten zit 21% BTW. Op de factuur is het percentage terug te vinden. Als u er zeker van wilt zijn voordat u bestelt kunt u er ook bij ons naar informeren.

- Zit er garantie op mijn bestelling?

Op al onze geleverde producten gelden de wettelijke garanties, plus eventuele fabrieksgaranties.

- Geven jullie een breukgarantie?

Wij doen er alles aan om uw bestelling bij transport zo goed mogelijk tegen breuk te beschermen.  Sommige (chocolade) artikelen zijn echter gevoelig voor breuk en daarom kunnen wij geen 100% breukvrij garantie geven. Mocht bij aflevering (en voor ondertekening) van de goederen blijken dat een deel van de producten beschadigd of gebroken is, dan adviseren wij u om even contact met ons op te nemen zodat we kunnen kijken naar een gepaste oplossing.

- Ik ontvang graag een digitale proefdruk voordat ik mijn akkoord geef. Is dit mogelijk?

Bij alle producten die papieren (logo)drukwerk bevatten krijgt u altijd eerst ter goedkeuring een digitale proefdruk. Hetzelfde geldt voor al onze non-food producten. In het geval van logobedrukking op chocolade ontvangt u in de meeste gevallen eerst een digitaal voorstel. Daarop is te zien hoe uw logo / ontwerp er op de chocolade uit komt te zien.

- Bij mijn bestelde chocoladeproduct is er sprake van een lichte kleurafwijking. Kan dit nog verholpen worden?

Let op! bij bedrukking op chocola kunnen in sommige gevallen kleine kleurverschillen ontstaan. Eventuele kleurverschillen kunnen niet meer ongedaan worden en wij dragen hier geen verantwoordelijk voor. We doen uiteraard te allen tijde ons best dit voor te zijn en als we vermoeden dat er een kleurverschil kan ontstaan of dat de leesbaarheid niet goed is zullen we dit altijd bij u aangeven.

 

Bestellen

- Hoe kan ik bij jullie een bestelling plaatsen?

U kunt bij ons een besteling plaatsen door het gewenste product direct op de website te bestellen, ons te mailen (info@frezon.nl) of te bellen (072-3030350). U ontvangt binnen 2 werkdagen een orderbevestiging.

 

Betalen

- Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons op rekening betalen. U krijgt de digitale factuur een dag voor de levering toegestuurd. Bij nieuwe klanten behouden we ons het recht om pas uw levering te versturen nadat uw betaling op onze rekening is bijgeschreven.

 
Verzenden / Bezorgen

- Kan ik mijn bestelling eerder of later ontvangen dan de uiterlijke leverdatum?

We streven er altijd naar uw bestelling z.s.m. te leveren. Mocht u de bestelling eerder in huis nodig hebben dan de uiterlijk levertijd is dan kunt u het beste even contact met ons opnemen. We kunnen dan bekijken of het mogelijk is de bestelling nog op tijd te leveren. Als u uw bestelling later wilt ontvangen of op een specifieke dag dan kunt u dit bij ons aangeven.

- Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De uiterlijke levertijd van het product kunt u vinden bij de productinformatie op de website en, in het geval u deze heeft ontvangen, in de offerte.

- Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten verschillen per product. U vindt de exacte bezorgkosten terug in de offerte of op de website bij het product zelf. Bij bestellingen boven een bedrag van €  1000,00 netto goederen geldt een franco huis levering op 1 plaats binnen Nederland.

- Wat zijn de bezorgkosten op plaatsen buiten Nederland?

Voor afleveradressen buiten Nederland moeten wij de exacte kosten bij onze transporteur opvragen. Deze kunnen op aanvraag worden doorgegeven en zijn te vinden in de orderbevestiging.

- Kan ik mijn bestelling om meerdere adressen laten bezorgen?

Jahoor, dat is geen probleem. U kunt aan ons de adressen doorgeven en u ontvangt dan van ons een vrijblijvende prijsopgave.

- Kan ik een tijdslevering aan mijn bestelling meegeven?

U kunt aangeven of u uw bestelling in de ochtend wilt ontvangen. Voor leveringen die gegarandeerd vóór 12.00 uur worden gedaan rekenen wij een meerprijs van € 22,50. Leveringen vóór 10 uur kosten € 38,00 extra. Tijdsleveringen zijn niet mogelijk op locaties buiten Nederland en op de Wadden.

- Is het mogelijk de producten die ik besteld heb individueel door jullie te laten te verzenden naar onze relaties?

Dit is mogelijk. U kunt aan ons het aantal adressen doorgeven en u ontvangt dan van ons een vrijblijvende prijsopgave. Wij kunnen de producten in sommige gevallen in verzenddoosjes verpakken, van adressen voorzien en gefrankeerd verzenden. U dient daartoe bij ons de adressen op stickervellen aan te leveren. Indien gewenst kunnen wij ook een flyer of kaartje met persoonlijke boodschap bij het product doen.

- Is het mogelijk mijn bestelling af te halen?

Het is in sommige gevallen mogelijk om uw bestelling af te halen. We doen dit wel graag in overleg en maken hiervoor een afspraak.

- Kan mijn bestelling neutraal worden verzonden?

Niet al onze bestellingen worden neutraal verzonden. Als u dit wilt dan kunt u dit bij ons aangeven.

 Deze bedrijven gingen u voor: 

Rabobank logoArend Auto Logo

 

totaal 92% tevreden klanten op basis van 239 beoordelingen via KiyOh

 

 

Back to top