Search Site

Uitgebreid zoeken
Chat met ons

Verzenden en bezorgen

- Kan ik mijn bestelling eerder of later ontvangen dan de uiterlijke leverdatum?

We streven er altijd naar uw bestelling z.s.m. te leveren. Mocht u de bestelling eerder in huis nodig hebben dan de uiterlijk levertijd is dan kunt u het beste even contact met ons opnemen. We kunnen dan bekijken of het mogelijk is de bestelling nog op tijd te leveren. Als u uw bestelling later wilt ontvangen of op een specifieke dag dan kunt u dit bij ons aangeven.


- Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De uiterlijke levertijd van het product kunt u vinden bij de productinformatie op de website en, in het geval u deze heeft ontvangen, in de offerte.


- Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten verschillen per product. U vindt de exacte bezorgkosten terug in de offerte of op de website bij het product zelf. Bij bestellingen boven een bedrag van €  1000,00 netto goederen geldt een franco huis levering op 1 plaats binnen Nederland.


- Wat zijn de bezorgkosten op plaatsen buiten Nederland?

Voor afleveradressen buiten Nederland moeten wij de exacte kosten bij onze transporteur opvragen. Deze kunnen op aanvraag worden doorgegeven en zijn te vinden in de orderbevestiging.


- Kan ik mijn bestelling op meerdere adressen laten bezorgen?

Jahoor, dat is geen probleem. U kunt aan ons de adressen doorgeven en u ontvangt dan van ons een vrijblijvende prijsopgave.


- Kan ik een tijdslevering aan mijn bestelling meegeven?

U kunt aangeven of u uw bestelling in de ochtend wilt ontvangen. Voor leveringen die gegarandeerd vóór 12.00 uur worden gedaan rekenen wij een meerprijs van € 22,50. Leveringen vóór 10 uur kosten € 38,00 extra. Tijdsleveringen zijn niet mogelijk op locaties buiten Nederland en op de Wadden.


- Is het mogelijk de producten die ik besteld heb individueel door jullie te laten te verzenden naar onze relaties?

Dit is mogelijk. U kunt aan ons het aantal adressen doorgeven en u ontvangt dan van ons een vrijblijvende prijsopgave. Wij kunnen de producten in sommige gevallen in verzenddoosjes verpakken, van adressen voorzien en gefrankeerd verzenden. U dient daartoe bij ons de adressen op stickervellen aan te leveren. Indien gewenst kunnen wij ook een flyer of kaartje met persoonlijke boodschap bij het product doen.


- Is het mogelijk mijn bestelling af te halen?

Het is in sommige gevallen mogelijk om uw bestelling af te halen. We doen dit wel graag in overleg en maken hiervoor een afspraak.


- Kan mijn bestelling neutraal worden verzonden?

Niet al onze bestellingen worden neutraal verzonden. Als u dit wilt dan kunt u dit bij ons aangeven.

 

 

 

 

 Deze bedrijven gingen u voor: 

Rabobank logoArend Auto Logo

 

totaal 92% tevreden klanten op basis van 239 beoordelingen via KiyOh

 

 

Back to top